Betaling
wineninja.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort/Mastercard med mere. Købsbeløbet bliver først trukket på din konto, når varerne afsendes fysisk fra vores lager i Brørup og overgår til forsendelses partner.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Du er i gode og sikre hænder, når du handler vin hos os
wineninja.dk benytter et krypteret sikkerhedscertifikat på hele hjemmesiden (https) og bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer, som du indtaster på vores hjemmeside og dermed trygt og roligt kan handle vin på vores hjemmeside.
EU har fra den 04/01/2021 stillet nye sikkerhedskrav når man handler på nettet.
Det giver dig som kunde en større sikkerhed når du handler her hos wineninja.dk og samtidig er vi med til at gøre det mere besværligt for IT-kriminelle at misbruge betalingskort. Det vil sige at du som kunde fremover har to muligheder når du skal handle på nettet:
1: Bruge NemIDs nøgleapp eller nøgleviser (det fysiske papkort virker desværre ikke til kortbetalinger på nettet)
2: Bruge en sms kode som du får tilsendt fra Nets (her skal du først have oprettet dit telefonnummer via Nets – Nets – Registrering af mobilnummer og kodeord (3dsecure.no)
Reservation af beløb:
Når du foretager en bestilling på wineninja.dk, kan vi vælge at lave en midlertidig reservation af beløbet på dit betalingskort. Reservationen er et midlertidigt hold af beløbet på din konto, som indikerer, at midlerne er øremærket til din ordre, men betalingen er endnu ikke blevet gennemført.
Formålet med reservationen er at sikre, at der er tilstrækkelige midler tilgængelige på dit betalingskort, så vi kan fuldføre transaktionen, når ordren behandles. Det er vigtigt at bemærke, at reservationen ikke udgør en egentlig trækning af pengene, og beløbet vil forblive tilgængeligt på din konto.
Bemærk, at selvom beløbet er reserveret, vil pengene IKKE trækkes fra din konto, før ordren er afsendt. I tilfælde af at en bestilling ikke kan behandles eller af anden grund annulleres, vil reservationen automatisk blive frigivet af vores system, dog kan reservationsperioden variere afhængig af den valgte betalingsmetode og kortudstederens politikker.
Aldersgrænse ved køb
Personer under 18 år kan ikke købe stærkere alkohol over 16,5%. Det er muligt for alle at købe fra vores sortiment af chokolade, lakrids og andre ikke alkoholiske varer.
Reklamationsret
Hos wineninja.dk har du 24 måneders reklamationsret hvis der er fejl på varen. Du kan vælge at få varen byttet eller pengene retur.
Skulle du være så uheldig at modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i og kontakte os inden du smider vinen ud. Du er selvfølgelig berettiget til at få dine penge tilbage og en undskyldning. Det er det mindste vi kan gøre.
– Bemærk; Billederne på hjemmesiden er blot vejledende. – Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl og andre fejl på siden og i annoncer såsom nyhedsbreve osv.
Ring eller skriv til os på stefan@wineninja.dk
Hvis du har spørgsmål til dit køb, som ikke er besvaret her.
Fortrydelsesret
Der gives 30 dages fuld returret på varer købt på wineninja.dk og perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Fortrydelse af købet skal anmeldes til os senest 30 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 30 dage efter returnere forsendelsen til os. Returneringsomkostninger skal du selv afholde, med mindre du returnerer pga. fejl ved varen – fx vin med prop.
Fortrydelsesretten kan kun udøves, og returnering af varen er kun mulig, hvis varen tilbageleveres i en tilstand og mængde, der i det væsentlige svarer til den, den blev modtaget i. Hvis varen anvendes på en sådan måde, at dens salgsværdi reduceres markant, ophører fortrydelsesretten.
Inden du sender varer retur til os, er det vigtigt at der laves en aftale herom. Kontakt os derfor venligst på stefan@wineninja.dk eller på telefon 22219559.
I mailen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt skrive dine oplysninger og ordrenummer.
Varerne skal leveres retur i samme stand som de er modtaget. Ved returhandel tilbagebetales beløbet til den konto der blev handlet med inden for 30 dage. – Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.
Levering
Du får fri fragt* når du blot handler for min. 500,00 kr.
Levering vil normalt foregå til nærmeste pakkeboks med mindre andet ønskes.
Priser kan variere.
*Levering til ikke brofaste øer kan kun ske med PostNord, og du vil blive opkrævet et leveringsgebyr fra 39 kr. ved pakkeshop og 59 kr. ved hjemmelevering.
Vi tilbyder levering hurtigsmuligt, for det meste dag til dag levering alle hverdage undtagen lørdage (Til ikke brofaste øer er leveringstiden typisk én dag ekstra). Vi tager forbehold for forsinkelser som kan opstå under fragten såsom fragtskader, bortkommet leverancer samt fejlsortering.
Evt. små forsinkelser kan ske da vi er et lille familie foretagende der arbejde så hurtigt vi kan. 😀
Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det af dig anviste sted. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen. Alle private forsendelser leveres som udgangspunkt uden kvittering, kontakt Wineninja.dk for anden aftale hvis du ikke ønsker at varen må stilles. Varen leveres til din hoveddør med Xpressen. Skal varen leveres i et parcelhus, skal adgangsvejen til hoveddøren være flisebelagt.
Levering til etageejendomme; Forsendelser med vin i etageejendomme, leveres det op til din dør på den givne etage, dog maksimum 2×12 fl. til og med 4. sal. Såfremt der er elevator i ejendommen hvor i der er plads til Chaufføren og sækkevogn, er der ingen etage begrænsning.
Kan vores leveringspartner ikke få adgang til din opgang, vil du blive kontaktet med henblik på genlevering dagen efter eller efter nærmere aftale. Ved levering med PostNord vil de tage den med til nærmeste udleveringssted og du vil modtage besked om dette. Hvis du har modtagerflex via PostNord vil pakken blive stillet som i har aftalt.
Leveringen finder sted så snart, PostNord pakkeshoppen registrerer at pakken er udleveret. Afhenter du ikke din ordre hos pakkeshoppen, vil pakken blive sendt retur til os.
Levering med PostNord/Budbee er 1-3 hverdage om at komme frem – PostNord er kun muligt op til 24 flasker.
Levering til PostNord pakkeshop koster 59 kr. når du handler for under 499 kr. Handler du for mere end 499 kr. så koster det 39 kr. Privatlevering med PostNord koster altid 59 kr.
Bemærk; Levering med PostNord eller Budbee vil IKKE ske i original emballage, dine varer vil blive sendt godkendte forsendelses kasser.
Tilmelding af nyhedsbrev
Når du handler hos wineninja.dk har du mulighed for at tilmelde dig nyhedsbrev via email samt unikke tilbud via sms – Dette kan fra/tilmeldes via fluebenet i checkout.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, skriver du dig også op til at modtage SMS tilbud. wineninja.dk sender kun sms tilbud ved specielle tilbud eller særlige lejligheder. Du kan altid framelde dig både sms og email, når du ønsker.
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare købt hos wineninja.dk kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning ved at klikke her
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr.
Persondatapolitik
Når du handler hos wineninja.dk, skal du som kunde oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse oplysninger er nødvendige for os, da vi ellers ikke kan gennemføre din bestilling.
Alle oplysninger som du videregiver til os via din bestilling, bliver behandlet i henhold til reglerne i persondataloven. Dine oplysninger vil ikke blive solgt eller videregivet til tredjemand.
Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mail/sms fra os, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev eller hvis du har lagt en bestilling, vil du modtage ordrebekræftelse, faktura samt information omkring din pakke.
Vi gemmer kun dit navn, email og adresse i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven. Derfor vil disse oplysninger blive gemt i 5 år og herefter blive slettet.